Blandat skit!

Klockan är halv tio och jag ligger nedbäddad redan, tröttheten är brutalt idag.. Hoppas verkligen inte att det är en dålig period som är på gång igen och därför jag är så sjukt trött.. Det brukar vara en utav mina första tidiga tecken på att en dålig period är på ingång.. men jag håller tummar och tår att det inte är något sådant, utan att jag bara är trött idag..
Fick även ett schema idag som jag ska fylla i, är inte riktigt hundra vad jag egentligen ska skriva i det schemat men jag fyllde i det eftersom jag gjorde saker.. haha, blev ganska fullt idag eftersom jag hade mycket att göra.. men jag ska göra detta ett par veckor för att få se vad i min vardag jag behöver förändra och vad jag behöver jobba på.. Sedan ska jag återigen på tätare besök hos min samtalskontakt igen eftersom jag inte har varit stabil och är fortfarande inte stabil, läkarens ordinationer!
Som ni såg så skulle jag återigen ta prover, eftersom seroquel kan ge biverkningar som bara syns via blodprov och sedan sa läkaren att det var bra att kolla så jag har bra provresultat ifall jag skulle behöva byta till lithium.. Hoppas verkligen jag behöver slippa byta, seroquel har varit så snäll mot mig.. har inte haft en enda biverkning om man inte ska räkna med att jag är lite trött på morgonen vid doshöjning.. Dessutom har jag bara 72 kr kvar innan jag är nere på noll på mitt högkostnadsskydd, så nästa gång betalar jag endast 72 kr för medicinen, lite skillnad jämfort 589kr per ask! 

Nu ska jag lägga mig och titta på någon intressant föreläsning på urplay!
God natt och hoppas ni har en trevlig valborg! :)

Kommentera här: