Det bipolära livet.

Jag är trött och slut, orkar ingenting.. har legat i min säng hela dagen, enda gången jag har klivit upp var för att duscha.. Det känns inte som något är kul, vill bara fortsätta ligga i sängen tills jag ruttnar bort..
Tvingade mig själv att skriva klart uppgiften som skulle in idag, den vart inte ens bra.. så värdelöst. I morgon ska jag spendera hela min dag åt att skriva en uppgift om celler och cancer.. jag orkar inte.

Jag hatar alkohol, tänker nog inte dricka igen.. har mått dåligt sedan vi åkte Ådalen 3, det är bara lika bra att inse att jag aldrig kommer få dricka alkohol.. Inte på hösten åtminstone, någonstans så tror jag ändå dom olika årstiderna inte gör livet enklare för mig.. Har inte hittat någon fakta om det, men i maj kunde jag dricka utan problem och i augusti är det helt kört.. Jag tror hösten har en negativ påverkning på mig, att det lättare triggas fram skov eftersom det blir mörkt och dystert.
Men jag måste på något vis komma ur detta helvetes hål jag hamnat i, för annars kommer skolan gå åt helvete och det går inte. Får väl återigen ringa läkaren i morgon och höra hur jag ska göra, ifall det är bara att vänta ut det..

Nu ska jag svälja min medicin och sedan försöka orka äta något..

 



Kommentera här: