Viktnedgång.

Jag knäppte en bild mig idag och då slog det mig, att jag måste sluta äta så mycket socker och röra på mig mer..
Aldrig tidigare i mitt liv har jag behövt tänka på vad jag äter, så att helt plötsligt vara stenhård med kosten är svårt.. För jag har aldrig gått över 54,4 kg i hela mitt liv först jag började äta Seroquel, då medicinen tar bort min mättnadskänsla så jag kan äta hur mycket som helst, så rusar vikten uppåt.. 

Jag är världens lataste människa, så att motivera mig själv är väldigt svårt.. Men nu ska jag försöka få fingrarna ur arslet och ta tag i det hela.. Wish me good luck, för jag lär behöva det.
Sist jag verkligen drog igång med det hela, blev jag hypomanisk och då blir jag automatisk fanatisk, vilket gör att jag överdriver...

Nej drar på mig träningskläderna och drar ut på en långpromenad.. 
Alltid en början! :)


 
 

Kommentera här: