Söndag

Min kaffekarriär vart väldans kort, inser att jag inte kan dricka kaffe för jag kan verkligen inte somna.. Trots att jag dricker sista koppen vid fyra.. Inte ens kaffe får jag ha, det bipolära livet är inte enkelt.. 

Igår var det inge vidare, var flera gånger nära att ringa och sjukanmäla mig i morse.. men så slog det mig, jag vet tamefan inte hur jag gör ( vet inte om det är bemanningen eller kapetenen jag ska ringa) så det var bara att pallra sig upp och gå iväg på jobbet, trots att klumpen i magen var extrem och ångesten på topp..
Det är jag glad över, för dagen har rusat iväg och har varit en väldigt händelserik dag på jobbet.. Skratt, blandat med tårar.. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag har nog aldrig trivts så bra som jag gör idag..

Nu vet ni, ska jag ta mig en snickersglass ( hejdå viktnedgång!) och se på ett avsnitt av SVU! :)
JUST JA! Måste bara visa er mina nya disktrasor som är i från hjärnkoll, tyckte dom var så braiga!


 




Kommentera här: