mission impossible

Jag blir galen, under dom här 7 veckorna som jag har tränat har jag gått ner 0,5 kg.. Min kropp vägrar verkligen gå ner i vikt trots att jag nästan varje gång jag är på gymmet gör av med mer än vad jag äter..  Ibland ligger jag till och med minus.. Sedan jag fick en högre dos av seroquel så är det helt omöjligt att gå ner i vikt. Hoppas att det ska bli enklare när den är utsatt, har läst om personer som rasar i vikt när den är utsatt eftersom man samlar på sig så mycket vätska.. Alltså jag vill verkligen inte väga 60 kg ifall det inte är muskler och nu är det bara fett!


Denna tjejs blogg brukar jag läsa när jag känner för att skippa gymmet och ligga i soffan i stället, det är för mig viktigt att ha något som motiverar och hennes kropp motiverar mig verkligen!

image
1 Hk:

skriven

Muskler väger mer än fett så styrketränar du ska du ALDRIG gå efter vågen. Kör du även för mycket "cardio" så kan det stressa kroppen och då kan du samla på dig mer vätska.

Kommentera här: