Stockholm!

Igår bokade jag resan till stockholm, blev nattåg både dit och hem.. haha, var det billigaste och sedan har vi hela fredagen och hela söndagen att hitta på massa roliga saker! :) 
Pappa jobbar som tur halv dag så han kommer och möter oss på centralen när han har slutat så åker vi hem till honom sedan, för jag tänkte inte försöka leta efter tunnelbanan själv.. och Alex lär inte vara till någon hjälp, eftersom han förväntar sig att jag ska klara det.. haha, han hade panik när han skulle åka ensam från sundsvall och hem bara för att jag inte var med.. Haha, snacka om att han är van att ha mig som berättar vart vi ska! :P
Det blir så när helan och halvan alltid är tillsammans! :)

Åh, alltså gud vad jag längtar.. Detta är min första riktiga semester detta år, så jag kommer njuta av varenda seeekund! :)

Kommentera här: