You pull me back to land and save me once again

Fick ett samtal igår av min samtalskontakt och hon är bara för underbar, för hon sa i slutet av samtalet att hon tyckte att jag var bäst! :) Så nu vet ni mina vänner, jag är helt enkelt bäst! ;) haha!

Idag har jag varit och kika på gallerian, vart så jävla besviken.. Kallar dom det där galleria? Var ju typ nästan inga affärer och gör lätt den på 5 minuter.. Dessutom har inte ens subway öppnat, så jag som hade hoppas på en god macka!  
Har nyss kommit från gymmet, gjorde 1 mil på bandet och sedan gjorde jag rundan.. så nu är jag lagomt svettig och äcklig, så en lång varm dusch på detta blir kanon.. Tänkte även bädda rent ikväll, så det kommer bli underbart att sova sedan! :)
I morgon ska jag på polisstationen med Alex, han ska fixa nytt leg och sedan drar vi på stan och bränner pengar! Åtminstone jag, hittade en skita skön vinterjacka på Intersport idag som jag la undan tills i morgon.. Vart så sur över att jag fortfarande måste gå på barnavdelning för att hitta vinterkläder.. 

Nu vill bäbis mysa, så vi hörs! :)

 

Kommentera här: