Hemtjänst

Herregud vilken kväll, när jag kom till jobbet säger Anita att hon är utlånad till hemtjänsten och frågar om jag vill följa med henne eller vara kvar på boendet.. Tänkte: va fan, det skadar ju inte att prova så det var precis vad jag gjorde.. och jag blev då allt positivt överraskad, för jag tyckte det var riktigt roligt!  :)
Dels för att det hände saker hela tiden, för på boenderna blir det lite väl mycket dötid ibland och då hinner jag bli rastlös.

Känner mig mycket piggare och gladare idag, så det var nog att jag sov dåligt.. Men klant jag lämnade ju kvar medicinen på hemtjänstkontoret ( eller vad det nu heter) så den tog jag vid halv tio så nu kommer det bli sent ikväll.. men jag är ledig på fredag så får jag sova hur mycket som helst och dessutom får jag världens finaste kille bredvid mig också så! ;)

Nej nu ska jag bädda ner mig själv framför filmen jag började se innan jag gick till jobbet, för i morgon är det 7-13 pass på kaptenen.. :) god natt!



Kommentera här: