20131035

Min tanke från början var inte att jag skulle förändra allt i mitt liv, som både träning och kost.. Men har upptäckt på sistonde att jag mår mycket bättre i min sjukdom när jag äter regelbundet och tränar.. Det blir mer stabilitet i livet och det är därför jag gör en helt omvandling på kosten också.. För alla sånna yttre faktorer påverkar mig väldigt mycket.. Sedan går man väldigt lätt upp i vikt av alla mediciner jag äter så det är också för att minska risken för övervikt och så att jag kan trivas i min egna kropp..

Även om mitt lite halvt hypomaniska huvud vill mer, vill att allt ska hända NU, helst igår.. Så försöker jag ta små steg framåt med kosten och träningen.. Det måste vara lagom, vet ni hur sjukt svårt det är att göra något lagomt? Speciellt då jag är en allt eller inget person.. Går verkligen all in, läser på allt jag kan hitta om ämnet.. Kan det mesta om det de handlar om.

Kommentera här: