Äntligen!

Idag har vi gruppskrivning, det innebär att vi satt i en grupp och fick svara på frågor om kroppens anatomi.. Men fördelen är att jag bara har två uppgifter att göra sedan är jag klar med Medicin 1 och vård och omsorgsarbete 2!
Trodde aldrig den skulle bli klar så lyckan är stoooor nu! :) På måndag börjar vi med psykologikursen, den är på 4 veckor, så det kommer bli 4 intensiva veckor!  
Valde även praktikplats idag för nästa termin och denna gång blev på Gläntan.. Vilket också är ett demensboende! :)  Jag älskar verkligen att jobba med dementa personer.. 

I morse så hade jag sådan hosta så jag ska avvakta till ikväll för att se om jag känner mig piggare, annars får det bli en vilodag från gymmet idag.. Tråkigt som fan.. 
Trodde aldrig jag skulle säga det men fan vad jag längtar att gå dit, det är det enda jag tänker på.. Haha, hoppas jag inte bara är hypomanisk nu? Men jag känner mig ganska lugn och stabil så det är nog bara en normal längtan.. Hoppas jag.

Nu ska jag gå över till mamma och tvätta en maskin
Hejsvejs!


Kommentera här: